Jakko Slot, vanuit FrontRow Sportmarketing & Events verantwoordelijk voor de commerciële uitvoering van het driejarenplan ‘Een podium voor iedereen’, nam de Partners van de Toekomst aan de hand van een presentatie mee door de doelen van de club. De komende drie jaren wil Landstede Hammers een financieel gezonde basis leggen, terwijl het ook een verbindende rol wil spelen op sociaal-maatschappelijk gebied. Het Landstede Sportcentrum wordt het podium voor ontwikkeling van talent.
Wie zijn de Partners van de Toekomst?
Inmiddels hebben verschillende partijen zich al aangesloten als Partner van de Toekomst van Landstede Hammers. Kledingpartner Craft is Partner van de Toekomst geworden, net als Landstede MBO, Xando, Roscom, McDonald’s Heerde, Kampen & Zwolle en uitzendbureau Youngstars Powered by Djopzz. In een later stadium worden enkele van deze partners nog nader geïntroduceerd.
Hammers in Town Tour
De Partners van de Toekomst zijn al betrokken bij de Hammers in Town Tour, waar inmiddels al twee edities van zijn geweest. Vorige week trok de karavaan langs de Melkmarkt en het basketbalveld in Park de Wezenlanden, terwijl afgelopen donderdag de locatie van Landstede aan het Rechterland in Zwolle decor was voor de Hammers in Town Tour. De Partners van de Toekomst van Landstede Hammers zetten, net als de Hammers, bewust in op ontwikkeling van talent. In die lijn wordt tijdens de Tour een werk- en of stageplek bij één van de partners actief gepromoot.
Voor meer informatie over de Partners van de Toekomst en de Hammers in Town Tour:Â www.eenpodiumvooriedereen.nl.