Veelgestelde vragen
1. Hoe is de huidige situatie?
Het was afgelopen seizoen niet mogelijk om wedstrijden van Landstede Hammers te bezoeken, maar voor aankomend seizoen lijkt daar verandering in te komen!
2. Ik ben seizoenkaarthouder van Landstede Hammers. Kan ik compensatie krijgen voor het seizoen 2020/2021?
Nee, dit is niet meer mogelijk. Seizoenkaarthouders uit het seizoen 2020/2021 hebben tot 20 mei 2021 de mogelijkheid gehad om compensatie aan te vragen.
3. Ik had in het seizoen 2019/2020 een seizoenkaart van Landstede Hammers en krijg daarvoor nog compensatie. Wanneer handelt de club dat af?
Op dit moment is het voor Landstede Hammers niet mogelijk om het laatste deel van de compensatie af te handelen. Het afhandelen van de compensatie vindt plaats als er weer publiek bij onze thuiswedstrijden aanwezig is.
4. Is het al mogelijk om een seizoenkaart voor het seizoen 2021/2022 aan te schaffen?
Het is vanaf maandag 5 juli mogelijk om een seizoenkaart aan te schaffen. De huidige seizoenkaarthouders krijgen twee weken de tijd om te verlengen en zij kunnen dat doen tegen het tarief van vorig seizoen. Wil je een nieuwe kaart kopen? Dan koop je die tegen het nieuwe tarief.
5. Waarom is er gekozen voor deze prijssamenstelling?
Allereerst willen we onze trouwe fans graag nogmaals bedanken voor alle steun gedurende de afgelopen periode. Daarom verlengen zij hun seizoenkaart tegen het oude tarief.
De belangrijkste reden om te kiezen voor een nieuw tarief is de BNXT League. Landstede Hammers gaat meer thuiswedstrijden spelen, op een hoger niveau en daarom hebben we gekozen voor een verhoging van de prijzen.
6. Ik heb geen antwoord gekregen op mijn vraag. Hoe kan ik contact opnemen?
Heb je verdere vragen, dan kun je contact opnemen via tickets@landstedehammers.nl!